Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100221 -

Tid: 15:37
Temperatur ute: - 12 minus!

Hej på er!
Vad gör ni i vinterkaoset? jag har nyss pratat med K, och är hemma ifrån sjukhuset nu! så skönt att få prata med honom igen, har vart så orolig. Men på onsdag åker jag till honom direkt efter jobbet och stannar där tills på torsdag och då ska det fan i mig bli av för jag miss him! aja annars idag så har jag gått igenom 200 kort som jag ska framkalla till expert. Så på fredag så ska de vara färdigt, är ju grymt kul att ha sina minnen i sin fotobok också, tänk om datorn skulle krascha då har man bilderna kvar någonstanns, hihi! aja väntar på att mammi ska bli klar i köket så jag kan göra en god efterätt, en sockerkaka min favorit! :)


Pia

sv: okej :) jag med, skola imorgon :( :p

2010-02-21 | 16:03:28 | http://smilinggirls.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?