Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100218 - Smycken!

Tid: 19:23
Temperatur ute: - 5 minus

Hejsvej!
Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft, ingen dålig dag iallafall. Har inte vart hemma så länge kansken en timme ungefär. Stannade ju kvar på stan när jag hade slutat för att möta upp mammi. Vi gick och kollade i affäerna, eller ja Lindex och Guldfynd. Mamma ville hitta något till mormor så vi gick dit en snabbis, hittade en jätte fin stickad, en vit, och en blå lång t-shirt, i hope my grandmother will be happy! :) sen ja så gick vi till guldfynd för att jag skulle utnyttja mit present kort a little bit. Vart ett halsband som jag har fått ångest över, för liten symbol ^^.  SEn så vart det  3 par örhängen , fint!  blir det nog att sitta här ett tag innan sängen, jag är sjukt trött idag!


Vad tycker ni om halsbandet?


Muffinsmartin

Vad ska du hitta på i helgen? :D

2010-02-19 | 21:26:09 | http://muffinsmartin.blogg.se/
emma

gillar din blogg design

2010-02-19 | 21:33:16 | http://enlitentax.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?