Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100217 - Fireflies!

Tid: 21:46
Temperatur ute: -3

Hej!
Nu har min brorsa och hans tjej dragit eller haha, de drog för länge sen. Jag fick iallafall ett till present kort på Guldfynd och en ask med gelé hjärtan som jag fick, så nu ahr jag 500 kr i presentkort! :D så jag och mamma ska väl dra till guldfynd imorgon :) älskar smycken! vet ine hur många örhängen och halsband jag har om jag skavara helt ärlig :P men nu ska jag nog fixa mig inför sängen. Godnatt på er!





♥ L A I L A ♥

vilken sötnos =)

2010-02-20 | 00:33:33 | http://lailaaziz.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?