Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100203 - Vilken dag!

Kl: 17:37
Temperatur ute: 0 grader

Hej på er!
Hur har eran dag varit? min dag har väl vart såder. Imorse när jag gick till spårvangen så snöade det som fasen. Men vet ni? det kom ingen jävla spårvagn, kanskes stog högst 30 minuter på den. Men den kom aldrig. Så då tänkte jag att det var fel på linjen. Så jag chansade på att gå ner till vidablick och ta trean där. Men det kom ingen jävla spårvagn där heller. Så då var jag tvungen att gå upp till stan. För det hade tydligen ställt in alla spårvagnar och tåg. Och det var ju självklart surt, inte ens er nu sättnings bussar kom. Så ja idag kom jag 45 minuter försent! illailla. Hoppas allt är som vanligt imorgon! nu ska jag äta och sen ska jag se dagens avsnitt av AA.

Hur har ni haft det idag?


(så här mycket snö har vi det hemma)


Emma (emmatjernlund.blogg.se)

svar; tack så mycket!:D Varit på skolan och det vanliga, dudå?:)

2010-02-03 | 22:21:44 | http://emmatjernlund.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?