Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100112 - Godmorgon!

Tid: 09:33
Temperatur ute: - 4 minus

Hej hej
Sitter just nu och äter lite frukost, ska snart borsta tänderna för att sedan bege mig ner till resecentrum.
Ska träfffa K idag, ska åka med elva tåget :) trevligt. Har inte träffats sen i måndags så det ska bli väldigt kul.
Jag tror inte det blir någon mer uppdatering idag, eller jag få se rättare sagt. Vet inte riktigt när jag kommer hem men det är sånt som märks, jag mår ju bättre idag iallafall, och det är ju tur det när man är ledig och allt!

Ha en toppen fredag"!

Neha

Vad kul att du mår bättre när du nu är ledig:D

2010-02-12 | 10:06:21 | http://nehaexponerar.blogg.se/
It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

vad blecv det för gott till frukost då? :)

2010-02-12 | 16:08:14 | http://itsyouandme.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?