Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101230 -



Hejsvej!
Nu sitter jag och får över massor med bilder ifrån AnnaT från julen och några bilder ifrån idag. De kom ju hit en sväng idag för att fira min bror som fyller 24 år idag, vi åt glass och lite kakor och drack julmus/kaffe. Det var trevligt och det var ju roligt att han vart glad över presenterna han fick.

Annars idag så har jag jobbat och det gick bra, mycket och göra och det gillar vi. Nu ska jag snart göra mig ordning för sängen för att ladda inför en ny arbetsdag. Jobbar ju imorgon med halv 12 till 18.00, kanske lite segt. Men hellre jobba på dagen på nyår än att jobba dagen efter. Jag skulle ju egenligen ha jobbat då med men jag hade tur som fick vara ledig! tack Melissa!




SOLINA

Jadå det har jag allt, har du haft en bra dag da? :D

Söt katt =)

Kram

2010-12-30 | 23:02:26 | http://ssolin.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

jag har mest bara degat..laddar upp inför imorgon, haha :) själv då?

2010-12-30 | 23:19:41 | http://josefinethyberg.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?