Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101228 - Tinie Tempah


Hej!
Nu ska jag tvätta bort sminket för att sedan hoppa i sängs. Känner mig lite bättre i huvudet för jag tog en imbumetin. Men vi får se hur man mår imorgon! För vi ska ju till väserås. Men vi får om jag kan hänga med för om jag är dålig så vill jag ju inte åka dit. Dumt och smitta!

Nu ska jag göra ordning mig så jag bjuder på en bra låt så här på tisdagskvällen!
Godnatt!



JOSEFINE THYBERG

- okej, fy va tråkigt :/ hoppas du blir bättre tills på fredag då!



min jul var mysig, inte sådär jätte bra som förra året men helt okej :) din då?

2010-12-29 | 00:29:42 | http://josefinethyberg.blogg.se/
natta

sv: ja jag bor i Norrköping :) går på kungsgårdsgymnasiet



kramn

2010-12-29 | 09:56:56 | http://naatta.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?