Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101223 - Dan före doppardagen!

Tid: 18:48
Temperatur ute: -8




Hej!
Nu är jag äntligen jobbat färdigt med sista arbetsdag innan julen. Vilket känns så skönt! jag behöver dessa dagar för att vila upp mig lite. Så när jag slutade så kom min pappa och min syster och hämtade mig.  Jag och min syster sprang in på Gu Va Gott för att beställa hem en varsin kebabrulle, vilket var gott!

senare så kommer johan hit och eventuellt hans Anna. Jag hoppas hon kommer. Det ska bli mys! jag ska även spela bingolotto, och hoppas man får vinst detta år!!! tänk om man skulle vinna 50 000 kr i kontant? det skulle vara som en dröm! men drömma kan man ju alltid göra!



Sandra

Härligt! Hoppas du vinner något :)

2010-12-23 | 20:53:26 | http://lilleput.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?