Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101212 - Trejde advent



Godmorgon!
Nu har jag äntligen ork till och skriva lite men dock så jag lite trött. Så detta inlägg blir inte långt. Men jag ska försöka skriva ett par rader. Igår så var jag på stan med Matilda vi fikade först på Coffie House vid linden sen så började julklapps letandet. Men jag lyckades hitta till min syster och mamma. Så nu är jag änltligen klar! sen när jag kom hem så gjorde jag iordning mig för att spela bowling med Helene och hennes vänner på hugo och seriöst så gick det så jävla dåligt, första gången det gick så dåligt!!! pinsamt dåligt! sen så drog vi upp till hugo nattkulbb och dansade hela natten lång...! jag hade grymt kul så idag mår jag som jag förtjänar!





Louise

Nu har jag veckans blogg, i min blogg titta gärna in! :)

2010-12-12 | 20:27:03 | http://louisealveflo.blogg.se/
Johan

Det är kul att bowla.

2010-12-15 | 19:27:30 | http://musikochfotboll.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?