Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101207 - All i need is you!



Hejsvej! :)
Nu har jag äntligen fått tillbaka för att underhålla er lite genom att skriva några rader. Idag har jag ju som vanligt jobbat och sliti, men vad gör det? det är så kul o vara där och så får man pengar. Jag slutade vid 18.00 så jag kom inte hem förens kvart i. Jag tog min lilla promenix som jag gör varje dag efter jobbet. Det är väl bra?
få motion lite vardags motion är nog aldrig fel!

Föresten vad tycker ni om idolernas låt som de har gjort tsm? jag tycker den blir bättre o bättre för varje gång man lyssnar på den. Man får ju gåshud så fort Jay sjunger! så jävla klockren!!!! Han kommer vinna lätt över Minnah på fredag!





lina

Lätt att han får ett! (: Och får han inte det ska jag utbilda mig till ngn sån där skit och låta honom släppa en skiva ;D

2010-12-07 | 20:14:41 | http://nileea.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?