Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100830 - Röstkort?


22:14
Hej!
Nu har jag vart uppe i köket och pratat med min familj lite. Och nu ska jag bara skriva detta inlägg sen lägga mig i min varma säng! börjar bli trött. Känns att mörkret påverkar! jag känner mig redan tröttare! Mörkare och kallare tider väntar! på ett sätt så är hösten och vintern mysigt! men kallt! Föresten idag så fick jag mitt första röst kort någonsin så snart så ska vi bege oss på min gamla skola matsal och lägga rösterna i den. Jag har ju aldrig röstat förut så det ska bli skojigt inte för att jag är så insat i polotiken men ändo. Nj om man ska lägga sig nu då, godnatt!




Emelie's WickedTime

sv: allt bra här tack!:) sj?

2010-08-31 | 07:33:27 | http://wickedtime.blogg.se/
babby

De som ser "gamla" ut, är tagna med min iphone (en app.) och de andra har jag bara photoshopat in i en ram.. =)

2010-08-31 | 08:42:29 | http://lindababby.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?