Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100816 - Bubbelbad



- Godkväll!
Nu har mamma och pappa kommit hem, de har vart och köpt resväska till Spanien och så köpt mat och sen så kommer de hem med en toalett också eftersom de uppe är trasig så det var ju bra. Sen till det bästa utav allt så har det beställt ett bubbelbadkar med inbyggd radio och så är det lysen på sidorna, hur mysigt låter inte det? tänk er i vinter då det är 20 minus o kallt då kan man sitta där och bara njuta med ljus :) låter härligt som helst!!




sofia

jag har varit i bohuslän innan ^^

2010-08-16 | 22:07:43 | http://audry.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?