Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100814 - Airplanes

Tid: 18:07
Temperatur ute: 24+ sooolsken!

- Hej bloggen!
Nu sitter jag och lyssnar på B.o.B – Airplanes så himla bra låt! jag gillar den väldigt mycket. Annars så händer det inte så mycket, har nyss ätit kycklig och curry. Är rätt så trött efter en dag på jobbet. Men är ännu tröttare än vanligt eftersom man somnade inte för för 4 pga att jag låg och smsa med älsklingen. Och pga det så försov jag mig. Men jag kom i tid tack vare min mamma. :) tack mamma!! Så ikväll så är jag trött som sagt. Blir att lägga sig tidigt ikväll, haha jag längtar redan!


Anonym

2010-08-15 | 14:11:33
julia

airplanes är sååå bra :D

2010-08-15 | 14:11:46 | http://jjuliees.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?