Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100808 - Bröderna Karlsson

Tid: 21:24
Temperatur ute: 19+

- Godkväll bloggen min.

Nu har jag, mamma & kim precis kommit hem ifrån bion. Vi såg på Bröderna Karlsson. Den var en bra film, och framför allt rolig. Men trodde den skulle vara bättre. Men roligt att gå på bio iallafall. Annnars ikväll så har Anna och bror vart här, de stanande över här på middag, så det var kul :) alltid roligt när brors tjej kommer :)

Nu blir det väl att ta det lungt, sen om ca en kvart så ska jag o kim fortsätta att kolla på AA-avsnitten som vi började se i fredags, innan sängne.

Hoppas ni har haft en bra helg!



anna

men åh...maaaliiiin :$ du gör mig så röööörd :') och glad :')

2010-08-08 | 21:28:54 | http://dabrunette.devote.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?