Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100802 - Lotta på liseberg



- Hej!
Nu har älsklingen åkt hem till mjölby. Saknar han redan. Men vi ses ju på fredag igen och vi vet ju att dagarna går snabbt även om det kanske inte känns så. Så nu sitter jag och kollar på Lotta på Liseberg, eller nu vart det paus. Nästa år om Lotta på liseberg nästa år så vill jag till GBG igen, det är så finT! har fått kärlek för Göteborg faktiskt.

-/ Annars innan Kim åkte så kollade vi på resan till Spain, det lutar att vi skall dit i septemeber! fast det blir inte så lång tid när utan bara 6 dagar, men man hinner ju njuta och skffa minnen på dom dagarna ändo. Och den här gången är ju lite speciellt eftersom älsklingen ska hänga med och han har ju aldrig flygit förut så jag förstår att han längtar som en galning. :)


bitte

ja för att den är snygg kanske. Och vinner skon tävlar jag ut priser till dom som röstat




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?