Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100420 - Tinme to sleep!

Tid: 22:20
Temperatur ute:  3+

Hej igen!
Ha precis lagt in 6 nya låtar i min kära samsung. Nu tänkte jag faktiskt tvätta bort sminket och borsta tänderna för att sedan lägga sig och försöka sova. Är ganska trött. Egentligen så har jag inget intressant att skriva om. Skriver mest för att få skriva av mig lite innan säng dags. Imorgon är det redan onsdag, vad tiden går fort. För imorgon ska jag träffa min pojkvän igen, gud så mysigt! :) men dock så kommer vi inte ses förens vid halv åtta eftersom jag slutar jobba vid halv sju. Men han kommer vara hemma hos mig och vänta, sweeT!

nej om man ska röra på fläsket nu, godnatt!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?