Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100407 - Time to work

Tid: 09:12
Temperatur ute: 6+


Godmorgon!
Sitter just nu i bara morgonrock och kollar lite över nätet. Ska väl snart sätta på mig kläder och sminka mig lite innan det är dags att dra sig till jobbet. Idag blir det att börja 11.00 till 17:30. Hoppas tiden går fort! det är ju påsklov och allt. Så et r säkert många som är hungriga idag med. Igår var det ovanligt mycket folk, och det gillar vi! ju mer folk desto roligare! ;)

sandra

okej låter gott:)

jag brukar oftast äta någon macka med antingen oboy eller juice

2010-04-08 | 15:23:04 | http://sandroou.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?