Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100406 - Om en månad!

Tid: 21:29
Temperatur ute: 4+

Hej!
Förlåt för en dåligt uppdateringm en jag har inte haft tid att uppdatera någoit på hela helgen för att killen har vart här. Men nu har han åkt hem så nu kan man uppdatera. Om ni undrar över min rubrik så är det en månad kvar tills jag, min syster, pappa & mamma åker till  Turkiet i en vecka! ska bli så skönt med semester så ni inte anar! vi ska åka till Antalaya! längtar!



Egentligen så har jag ingenting mer att berätta så jag lägger upp bilder fårn helgens händelser!
puss!

Lördag: PÅSKAFTON!







Söndag: Landet med bror, kim, mamma o pappa, plus faster,kusin hennes killes och deras SÖTA son och Ola!
mycket mysigt!!!




sandra

okej vad trevligt :)

2010-04-06 | 22:10:47 | http://sandroou.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?