Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100401 - Hemma efter en lång arbetsdag!!

Tid: 19:07
Temperatur ute: 10+

Hej!
Nu sitter man hemma igen då. Har vart en lång dag idag men ändo har dagen gått fort. Det tråkigaste på hela dagen var att ambulansen kom till jobbet idag. En man hade låst in sig på handikapp toaletten. En gäst frågade mig om den toan var trasig ja bara nej? för toan hade vart upptagen länge. Tills slut så sa jag till några arbetskamrater efter en timmma att toan var fortfarande låst. Så dom gick in i toan och där ligger den livlösa mannen!!! tänk om jga ha räddat hans liv? tänk om jag hade väntat 2 timmar till? antagligen så log han där pga att han var en alkis o hade druckigt för mycket! stackars alla som dricker varje dag, de förstör ju sina liv!

aja nog med det, i dag är det skärtårsdag och det betyder en lång helg som väntar, själv så fårag bara vara ledig 2 dagar av denna påskhelg! men skönt det, man får ju pengar!!!! :D


sara

tackar! :)

2010-04-01 | 19:20:04 | http://fabulousprincess.blogg.se/
sandra

Ja, speciellt när det bjuds på god middag hehe :)

2010-04-01 | 22:04:18 | http://sandroou.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?