Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090925



Hellu Hellu!

Har precis kommit hem ifrån stan, var ju på det där mötet på mc dondlas idag. Pratade lite, kanske kommer få jobba där, men han som jag pratade med var tvungen och prata med sina kollegor. Så han skulle återkomma. Så kanske får jobba där om ca 2 veckor, om inte tidigare. Sådant som märks. Men nu tänkte jag fixa lite i kökeo och sen vila lite framför tv:n. Sen ungefär vid tre så ska jag träffa syster på stan, hon skall kolla på skor. Sen på kvällen så kanske det blir att festa lite, kanske blir en utgång till palace. Vi hoppas det, var ju ett tag sen jag var där.

Så hoppas det blir av
Men nu ska jag sätta punkt, får se om jag uppdaterar lite senare!

Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?