Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090924



Hellu Hellu!

Sitter just nu lyssnar på "Jay Z feat Rihanna - Run this town" en jävligt bra låt faktiskt. Första gången jag lyssnade på den så tyckte jag den inte var så bra, men efter några gånger så växer den bara mer och mer. Men så kan det ju vara med vissa låtar. Iallafall för mig. Annars så kollade jag precis klart på dagens avsnit om "Who will be Australia next top model" kulkul :)

Annars så är jag ganska lättad idag, för iag så pratade jag med en tje på tele2 och jag fick min pukkod. Skönt, nu har jag skrivit upp koden på en lapp så om jag gör samma misstag igen, så finns ju koden på en lapp! aja snart så kommer syster och Henke hit, vi ska äta köttfärsås med spagetthi som min far håller på att göra nu. MUMS!

Men nu ska jag gå, får se om jag uppdaterar lite senare..
Puss!


Emma - foto

sv; en kompis systers barn =)

2009-09-24 | 17:23:31 | http://inhatewetrust.blogg.se/
Camilla

vilken fin blogg du har :)

2009-09-24 | 18:35:56 | http://camiillan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?