Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090921



HejHej!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har faktikst haft lite och styrt med idag, dammat och damsugit m.m. Men nu är jag här, har precis kollat på bilderna och filmerna ifrån när mamma och Lena var  i Spaninen, Barcelona är en riktig fin stad tycker jag. De kom hem ungefär kvart i 2 inatt, tror jag klockan var, sent sent. Men skönt att dom är henmma igen. Fick lite saker av henne, läppglans, brunkräm,  (A), sen örhänge och värdens godaste chocklad, underbart god!!! Tack mamsen!

Annars så har jag ingenting och säga, eller jo ni vet att jag skrev någonting om min kusin att hon var gravid? :D
hon fick en liten son inatt, halv 4 :) så söt! en liten tillökning i släkten, ser ifram emot att träffa den lilla :)

Men nu ska jag lägga in bilderna på badrummet som jag lovade er :)
får er om jag uppdatering ett till inlägg senare ikväll
Puss!





Så nice!!!


HAHA, dagens låt!

Mikaela - hockeysambo & valpägare

Låter inge kul det.. jo det är bra här.

2009-09-21 | 19:26:10 | http://thisismikaela.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?