Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090916


Godmorgon!

Sitter och lyssnar på Katy Perry - Thinking of you, så bra låt. Satt också precis och åt lite frukost. Ska väl snart hoppa in i duschen. Ska nämligen dra ner till stan och träffa Matilda. Ska lämna tillbaka hennes saker som ajg fick med mig i fredags, hennes top, kamera, lite pengar för drickat, örhänge och sånt där :) känner mig lite piggare idag faktiskt. Men är fortfarande lite snorrig i näsan dock... Men får se om det inte blir värre nu efter denna dag.
Men det får vi se.

Nu ska jag springa in i duschen
Hejsvej!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?