Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090913



Hejsvej!

Har nyligen ätit lövbiff med pomme o sallad och vitlöksmör, mums! annars idag så har faktiskt inte gjort så mycket. Eller jo, hjälpte pappa tömma skåpet i ena badrummet. Vi ska nämligen göra om badrummet lite, måla om, byta skåp, tvättbänk m.m. Ja så det är ju en del som måste fixa innan allt är klart. Men idag så tog vi bort tvättbänken och skåpet, så lite har vi ju hunnit med idag.

Ska bli spännande och se hur allt blir sen när allt är klart. Annars så finns det väl inget mer och säga. Blir väl och ta det lungt hela kvällen, kanske slår på trean sedan och kolla på "ensam mamma söker" men får se!

kommer upp lite bilder senare, när jag orkar hämta sladden och kameran...

Pusspuss!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?