Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090912



Hellu Hellu!

Sitter här och lyssnar på lite musik "Lars Winnerbäck - Tvivel" så jävla skön låt. Kan höra den om och om igen. Första gången var igår hemma hos Matilda. Var nämligen med henne igår. Vi träffade i går på stan. För vi skulle köpa fri biljett till OTTEN och så fixade en kompis till henne en platta till henne. Sen så satte vi oss på fräcka fröken och satt och snackade lite. Sen så kom även Hanna dit, var roligt att få träffa henne igen.

Sen så tog jag & Matilda bussen hem till och umgicks lite. Hon sminkade mig lite och så och så valade vi ut kläder vi skulle ha till kvällen. Sen efter några timmar så gick vi ner till och beställde pizza/rulle. Sen efter ett tag när vi pecis öppnat en öl så kom Matildas pojkvän och därefter Nelly. Vi skulle försöka få in henne på krogen och det gick prima. Hon kom in :D roligt, träffade massor med goingar :)



Några pic´s från dagen:




















Avslutar med denna bild.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?