Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090910



Hellu Hellu!

Satt precis och kollade på ett klipp ut idol som var igår. När var några killar som lurade juryn så totalt. HAHA, får ett gott skratt när jag kollar på klippet på tv4., haha. Jag förstog faktiskt att det var ett skämt. Eftersom ena killen hade en tv-spels gitarr, haha...sjukt kul..... Det roliga med alla dom här adition är att man ser alla pajasar som verkligen tror att dom kan sjunga :P undrar omd et blir mer sånt om några minuter, hehe!

Annars idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, klippt gräset, glott på tv och så har jag faktiskt legat och solat : jätte skönt, ska nog sola ett tag imorgon med. Man ska ju passa på när det är 20 +. Det ska ju bli sämre i helgen tror jag kan bli bara 15 grader. Är avis på mamma & Lena eftersom dom ska åka ner till Spanien ikväll. De ska åka buss dit. Så bussen går ungefär kvart över elva eller nåt. Är inte riktigt hundra på tiden. Me sent blir det ialalfall. Så de kommer hem   den 21:e.

Men nu ska jag sätta mig vid tv:n och kolla på idol 2009
puss!


Fick ni ett gott skratt? ;)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?