Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090906



Hejsan Hejsan!

Har precis satt mig här, har nyligen vart uppe i köket och diskat. Så nu ser det något bättre ut trivsammare. Annars idag så har jag faktiskt tagit migi  kragen och damsugit och tvättat golvet här nere i källaren. Så nu är det snyggt och rent överallt. Ska snart börja iordning mig lite, ska nämlingen på kalas hos kusinvitamin som blir 16 år idag. Börjar bli en stor flicka nu! Blir väl att äta lite skit och umgås lite. får se om jag tar några bilder. Men det är väl sånt som märks...

Nu ska jag kila, uppdaterar mer senare!
puss!


Jag & Linda i Thailand -08




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?