Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090906 - Uppdatering



Hej!
Nu är man tillbaka igen, har precis sätt klart på Ensam mamma söker, på trean. Det har ju dragit igång igen. Den här gången är det ju 2 st ifrån Norrköping också. Lite fränt. Dock ingen man känner igen :P. Aja innan jag kollade på det så var jag ju hemma hos min kusin vitamin. Var kul att träffa alla igen. Så sällan man träffar dom. Så det är alltid kul speciellt nu när min ena kusin väntar sitt andra barn. Magen är så stor nu. Förlossningsdagen berkänas vara nästa vecka, ska bli spännanade. Dock vet vi ju redan vilket kön det kommer bara, en liten pojke :) kul att släkten ökar. Kul att Sanna också var där med Robin & Lena. Vart bjuda på kakor, bullar och en marängtårta, hur gott som helst! :D me like. Den försvann ganska snabbt..

Nu har jag inget mer att tilläga. Så nu ska jag lägga in bilderna från idag och sedan lägga upp igen.
Vi hörs imorgon, puss!












Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?