Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091031



Shulu
!

Har precis lagt in dagens bilder här på datorn som jag har tagit idag. Idag så gick jag och min mor till maxi. Mamma tog förslaget att vi kunde gå ner dit eftersom det är inte är så långt dit. Kanske tar en halvtimme kanske. Så då tog jag med mig kameran för att fota lite. När vi kom dit så gick vi först in i kläddaffärerna. Jag hittade en snygg guldtopp på Sister och sen en röd tröja på gina tricot. Väldigt fin faktiskt! sen så gick vi in och köpte nödvändig mat. Sen så kom bror och Anna och hämtade upp oss och sen så stannade de över hos oss. Åt middag och så ,trevligt! :)

Här är lite bilder om min allahellgonalördag!







( Va har ni gjort idag?

Malin

=D tack så mkt =)

blir alltid lika glad av att höra det, börjar känna mig ganska tjatig som lägger upp porträtt efter porträtt,,,Piiuuhhh

Du ser ut o haft en bra dag iaf =)himla söt kisse =)

2009-10-31 | 23:34:53 | http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Malin

Katter är mysiga, jag har också en, busan 15 år =) men piggare än vad man tror =) hon får ett busryck om dagen, oftast på natten då ja ska sova...=)

2009-11-01 | 00:56:30 | http://mjomalinjohansson.blogg.se/
torin

sv: jo jag vet :(



btw, sjuuukt fina bilder ! bättre än mina iallafall -.-

2009-11-01 | 10:33:55 | http://tulline.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?