Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091027


20:36
Hej!
Nu är jag äntligen hemkommen från en heldag i västragötaland (Ullarerd). Vi kom iväg kl 05.00 imorse. Snacka om att man var trött men det var bara att bita ihop. Vi började med att vi hämtade Tina vid eneby centrum. Sen fortsatte hjulen rulla till Jönköping där vi åt frukost. Vi kom fram till Ullared vid halv tio. Snacka om mycket folk inne i varuhuset. Men förvånade mig att det knappt var någon kö in som det var förra gången vi åkte. Vart en hel del tröjor, smink, och lite anant stuff.

Lägger in lite bilderna från dagen och inköpen snart.

Hoppas ni har haft en bra tisdag!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?