Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091027 - Bilderna ifrån idag



(taget i jönköping ca halv sju på morgonen)

22:46
Hej Hej!

Har precis tvättat bort dagens makeup ska bara lägga in bilderna från den här dagen. Sen är det dags för en noggran tandborsning och hoppa i sängs. Är lite trött man det är väl inte så kontigt eftersom man gick upp 04.30 idag. De som har hänt hemma hos mig sen dess jag skrev är att bror & Anna kom hem till oss ett tag. Mamma hade köpt lite grejer som  var till bror och Anna. Bror hade beställt en rackaparat och Anna fick en jätte fin t-shirt. Hon passade jätte fint i den. Sen så satte vi oss i vardags rummet och fikade och pratade och åt min saftiga sockerkaka som jag gjorde igår, minns ni? ;)

aja nu ska jag koppla in kameran och sätta in bilderna.
Sov gott nu!










och nu det roligaste av allt:






Z A N D R A :)

sv: hiih, okejokej :DD

allt bra?

2009-10-28 | 10:16:41 | http://decevven.blogg.se/
Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Tack så jättemycket gumman :) allt bra med dig idag?

2009-10-28 | 11:57:19 | http://thisismikaela.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?