Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091026




11:25
26 oktober -  sista veckan  i oktober.
Godmorgon allihoppa!

Ja, idag har vi kommit in i oktobers sista vecka. På lördag är det redan 1 November. Tiden går för fort tycker jag.
Är jag ensam om att tycka det? ^^ aja har precis satt på mig lite kläder har nämligen vart inne och duschat av mig lite. Ska väl snart fixa något att äta så man står sig restan av dagen.  Idag så gick jag upp halv tio kollade på Quizo.
Ibland kan det vara kul att se på det. Sen så fick jag mitt ryck att baka, det vart en socker kaka. Den vart jätte god.

Nu ska jag föna håret, här kommer lite bilder som jag tog förut.
hörs lite senare!








Michaela { Foto & Webbdesign

sv;



nja min fredag sög rent ut sagt! sämta ever! va på david guetta men det va helt oplanerat. finns ett inlägg i bloggen där det står.

2009-10-26 | 13:34:29 | http://soeticz.webblogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?