Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091020 - Ännu en dag avklarad


Hellu Heluu!

Har precis kollat klart på Amerian got Talang med mammsen. Rätt så kul program fast ingen som har en riktigt talang direkt, vissa har det men det är få. Annars ikväll så har jag jobbat. Idag fick jag utbilda mig och stå vid och fritera pomme frites som var lite svårt att förstå i början. Men när min handledare visade mig några gånger så fastnade det i skallen på mig, så nu kan man det. Vilket är skönt! imorgon börjar jag 14.45 och slutar 21.00 som jag gör nästan varje dag.  Vad har ni gjort idag?

Men nu ska jag förberda mig inför sängen.
Puss!


Emma - Foto m.m.

Riktigt grymt!

2009-10-21 | 00:54:02 | http://babiidarling.blogg.se/
Mindy

Här är man förkylder så det är så jobbigt..får hoppas att man snart blir frisk igen.Ha en skön onsdag söta du.kram

2009-10-21 | 11:05:10 | http://blondis81.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?