Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091012

Sista inlägget för ikväll.

Funderar på att gå och lägga mig snart tror jag faktiskt. Börjar bli lite trött. Men innan dess så blir det väl ett par rader här. Men frågan är vad man ska skriva? stor helt still i hjärnkontoret just nu. Imorgon så blir det väl att gå upp ganska så skapligt för jag ska träffa Matildur kvart i två, oh det ska bli så kul. Var ju ett tag sedan vi träffades den 17 september tror jag det var, så det är ju nästan en månad sedan. USCH känns som en evighet. Men imorgon ska vi ses och det är happy för. Sen så måste jag träffa Emma också nån dag också, i miss my friend. Kollade igenom ganska många bilder förut synd att man inte kan turn back time. Men nån dag ska vi försöka ses. Hon är så upptagen just nu med körkort, jobb och flytt sen så växer det ju en liten bebis i hennes mage också., så mys!

Nej, nu blir det tandborsten, godnatt på er!




Mindy

Godmorgon..Hoppas att du får en skön tisdag..

2009-10-13 | 09:00:35 | http://blondis81.blogg.se/
therese

ojdå =p råkade skriva på min karls blogg =P hehe..

japp det e det =) hur e det med dig då?

2009-10-13 | 10:00:32 | http://fredricsflicka.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?