Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091010 - Sverige förlorade!



23:09
Hej!
Nu sitter man här och är lite sur över att inte Sverige gjorde några mål. Tråkigt att inte Sverige vann. Men sånt är livet. Det är ju bara ett spel så. Men lite surt är det ju. Men har vart en trevlig fotbolls kväll iallafall. Farbror hans sambo kom och brorsan kom. Så vi var några stycken åt smörgårstårta som jag & min syster gjorde i för middags. Jäte god var den faktiskt.   Vad har ni gjort ikväll då? berätta gärna.

Puss!

Michael Jacksson  - Man in mirror
Så himla bra, eller hur?


Queen

MJ <3 alla hans låtar är bra inte ens bra bäst! :D

2009-10-10 | 23:51:20 | http://reemajohnson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?