Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091005



Hejhej!
Håller precis på att lägga in lite låtar på min mp3, ska nämligen gå ut och gå runt strömmen igen. Mycket roligare när man har musik i öronen. Det går mycket snabbare då istället för att höra naturens väsen. Annar så såg jag precis klart på en film på den nya svenska kanalen "Canal + SF" den vart ju ny förra veckan. Kul med en bara en svensk film kanal. Roligt med gamla filmer tycker jag. De som visades idag som jag kollade på va "Tre solar". Inted en bästa direkt. Har ni sätt den? Men nu ska jag lägga in låtarna och sedan dra ut.

Hörs senare!






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?