Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091004


Hej
Sitter just nu och lyssnar på ljudet från tv:n där det visas Komisarien och havet. Syster och mor tittar på det här nere i källaren. Trevligt och mysigt med lite sällskap. Annars ikväll så har bror och Anna vart här på besök. De vart bjudna på mat (: trevligt. Sen efter ett tag så kom mammas kompis Lena, vart och fika och kollade på ensam mamma söker.
Trevligt trevligt.

Nu ska jag snart hoppa i sängs, börjar bli lite trött.
Puss!


Är grymt nöjd med dom är bilderna alltså, kanske sista bilden på blommor för i år.
Iallafall ute-blommor.
;)

Anna

Ja och jag var jävligt förkyld med..såååå störande :S

2009-10-04 | 22:42:48 | http://annathelin.devote.se
Emelie

Åh fina bilder :)

2009-10-05 | 14:51:30 | http://emeliesophia.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?