Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091128


13:28
Hej på er!
Sorry för en bad uppdate men igår så hade jag faktiskt inte tid att uppdatera något. För jag drog nästan direkt till Matilda. När jag kom dit så var redan Hanna där. Trevligt vi  små drack lite och väntade på att dom andra skulle komma. Som var Jossan, Erika, Felicia och Jakob (matildas pojkvän). Sen när alla hade kommit så drog vi till Otten. Jag gillar egentligen inte otten, men vad jag man inte för sina vänner. Men träffade en hel del bekanta. Vilket var skoj! :) men jag stannade inte tills det stängde, kanske redan drog vid halv 2 kanske, eller om klockan var 2.
I cant remember when.

Idag blir det kanske en till utgång med min syster och hennes polare, hoppas det iallafall! :)
Man ska ju passa på när man är ledig!  men vi får se hur det blir! :)


Den här låten spelades om och om igen innan vi drog ut!
Så himla bra! :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?