Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091123 - suck

22:31
Hej!
Sitter och är lite små bekymrad. Satt just nu och läser lite artiklar på aftonbladet och där står det många har dött.
I influensan, bilolycka och mord. Förstår inte att det händer så mycket trafik olycker hela tiden. Och varför ska man mörda folk hela tiden? finns det inte något bättre och göra än att döda folk? jag säger bara en sak  VILKEN SJUK VÄRLD VI LEVER I! på tal om mord såg nyss Mamma till en mördare. En sak förstår jag mig inte på. Killen som var mördaren knivskar hans sambo så hon fick allvarliga skador. Ändo så går hon tillbaka till honom och sen skaffar barn och sen efter några år så blir hon mördad. Jag skulle ALDRIG gå tillbaka om någon försökte döda mig!
USCH! VAD TYCKER NI OM DET JAG SKREV?

Nej vilket tråkig inlägg det här vart men kände att jag var tvungen att få skriva mina tankar och åsikter om detta
Nu ska jag iallafall sova!
Sov gott!


Mina

Godmorgon gumman..Håller med om att vi bor i en sjuk värld..Nä jag såg inte det på tv i går men läste snabbt om det..helt sjukt..nä man skulle inte vågat komma tillbax till killen som försökt döda en innan..Ha en skön tisdag söta.kram

2009-11-24 | 09:18:00 | http://blondis81.blogg.se/
josephine

sv: haha jag vet jag är så snygg på det där kortet;)

2009-11-24 | 11:46:22 | http://stjupid.blogg.se/
Annis

Det är ju detsamma med att gå tillbaka till sin pojkvän om han slår dig eller misshandlar dig så illa att du hamnar på sjukhus, eller våldtar dig mm. Man går inte tillbaka men något tror jag får en att ändå gå tillbaka..jag stannade kvar hos en sån idiot, ångrar mig djupt men vet nu till nästa gång. Såna svin de finns..mördar den man påstår sig älska..helt sjukt..världen är sjuk :(

2009-11-24 | 11:47:42 | http://annathelin.devote.se
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-24 | 18:25:59
Millah

Klicka på bilderna för att komma till själva tävlingarna :) där står reglerna kramar

2009-11-24 | 18:37:43 | http://millahoman.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?