Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091123 - Halleujah

19:28
Hej!
Nu är man hemma igen efter några timmar på stan med min kära vän Matilda. Var jätte trevligt att få träffa henne igen. Vi gick till Coffie House och pratade och käkade. Iallafall jag, toest med curry dip. Så himla gott!!!!! sen så gick vi runt i affärerna. Försökte hitta några bra grejer som jag kan ge bort i julklapp. Snart är det ju dags med att köpa julklappar ju, nästa lördag är det redan den 5 december :O. Men det gick inte så bra att hitta något. Men jag hittade istälelt två ansiktsprodukter.

och det var dessa två:
  
Andvänder ni några av dessa? :)



josephine

sv: okej :) jag har bara vart i skolan :P

2009-11-23 | 19:54:24 | http://stjupid.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Man kan vinna en personlig almnacka :)

2009-11-23 | 21:31:02 | http://fridasjoblom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?