Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091123 -

13:25
'Hej igen!
Har precis fixat till mig lite. Ska nämligen snart ner till staden för att träffa Matilda en stund. Vi får se vad som händer. Blir väl det gamla vanliga. En sak vet jag att jag måste göra där nere och det är att ladda mitt värdekort med hundra kronor eller något sånt. Kanske kan kolla på någon hårfärg också. Vill nämligen färga håret mitt. :)

Hoppas ni har en fin start på denna vecka, näst sista veckan i november. Känns fortfarande som september, oktober.
Vart är snön? :O den måste komma till jul iallafall, för det är ju ingen riktig jul utan snö!


´
Haha

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv, Okej :D

Tack för att du svarade! :)

2009-11-23 | 17:26:58 | http://fridasjoblom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?