Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091122

20:18
Godkväll!
Sitter och inte gör ett enda piss just nu. Är väldigt trött. Har jobbat hela dagen som ni kanske redan visste.
Idag var det jätte mycket och göra, mer än vad det var igår. Men det kan ju bero på att idolerna sjöng på Linden idag. Synd att jag inte fick vara där och se på dem. Men är glad över att det inte var dom bästa som var där!

Föresten har jag hört att Rahbi skall vara med i Let´s dance, stämmer det verkligen? :O


MADDE

Sv: okej :D tycker du att den är bra? :) har tyvärr inte hunnit testa den ännu :S



ha en fin kväll, kram!

2009-11-22 | 21:35:16 | http://mjaaaow.blogg.se/
MADDE

Sv: okej :D tycker du att den är bra? :) har tyvärr inte hunnit testa den ännu :S



ha en fin kväll, kram!

2009-11-22 | 21:35:17 | http://mjaaaow.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?