Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091119 - UpPdAtTe

21:51
God kväll!


Nu sitter jag och känner mig lukten av Dove - med gurka och grönt te. Luktar underbart gott.
Andvänder ni den? har faktiskt hela serien. Annars så gör jag faktikst ingenting. Har nyligen sett på mammas pojkar.
Vilket tycker ni är bäst - mammas pojkar eller Paradise Hotel? själv så tycker jag mammas pojkar. Det verkar mera seriöst. Där ligger man iallafall inte och knullar det första man gör. Haha, så löjligt.

På tal om en anna grej. Vad tycker ni om Lee eller vad heter det där programmet direkt efter mammas pojkar på fyran? aja iallafall, det är ju precis lika dant som High School Musical fast andra personer typ. Tråkigt! ska ju vara nått annurlunda. Tycker många filmer är lika dana, som exempel, Wallander & Beck. Det är ju samm fast andra skådespelare.... synd tycker jag.... jag tycker som jag tycker... alla har sina åsikter!

Men  nu ska jag nog föna håret och sedan smöra in mig i ansiket och sedan lägga mig tror jag.
Kiss and good night!

 


josephine

sv: jadå det var rätt kul igår :) gjorde du nå kul igår?

2009-11-20 | 07:45:36 | http://stjupid.blogg.se/
Linda - ndaiL

Gomorron!



hur är det? :)

2009-11-20 | 11:17:37 | http://ndail.blogg.se/
Petra

tack vad söt du är :) allt bra?

2009-11-20 | 13:15:26 | http://acidbanana.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?