Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091119 - UpDaTtE

Hejsan Hejsan
Pappa kom just hem med skräp mat och det vart donken. Det verkar så gått. Men i självaste verket är det värsta svullmaten. Jag kanske tänker så här för att jag själv jobbar med det. Nu kommer det dröja ett tag innan man äter det igen. Det är ju inte den nyttigaste maten direkt. Hur som helst så väntar jag på att min syster skall komma ner till mig i källaren för att spela lite tv-spel. Vi tog nämligen  hem det ifrån johan & anna igår. Jag har vart så himla sugen på att spela Super Mario! :D det är är så kul :D berende framkallande typ, eller nu överdrev jag kanske lite :P

Nu ska jag gå, vi höres senare!



- Gamla spel är fan mycket roligare än dagens spel ;)
Vad tycker ni om tv- spel? :D

Petra

jo tack jag har haft en bra dag :) hur har din varit?

2009-11-19 | 17:31:58 | http://acidbanana.blogg.se/
Petra

ikväll ska jag se på tv och fixa inför dansen(=

2009-11-19 | 20:56:49 | http://acidbanana.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?