Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091118 - UpPdAtE

18:20
Hejsvej!
Sitter just nu och försöker logga in på spotfy. Men det verkar ju inte funka. Står att nått med offline mode. Det står på engelska och jag suger verkligen på engelska. Måste bli bättre på engelska tror jag. Men iallafall känner mig helt slut kroppen. Idag har det nog vart den stressigaste dagen på donken. Massor med folk runt lunch tid. Vilket är ganska kul för då går tiden mycket snabbare, hellre att tiden går för fort än för sakta.

Nog om det nu. Nu ska jag pappa, & mamma dra hem till brosan och Anna. Hon fyllde ju år igår. Så vi ska fira henne lite ikväll, kan nog bli trevligt. Fas synd att det regnar så mycket! Vill hellre att det är snö!

Ha en bra kväll nu!
Puss!



En glad malin på palace ;)

Petra

jo det är bara bra med mig, hur är det sj ?<3

2009-11-19 | 08:59:48 | http://acidbanana.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?