Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091117 - UpPdAtE

19:51
Hejsan Hejsan!
Sitter just och lyssnar på Daniel Powter - bad day vart så sugen på att höra orginalet. Eftersom "idol Callle" körde den i fredags. Den låten påminner faktikst mig om våren -05. I dont know why. PÅ tal om helt annat. Jag såg precis kvällens avsnitt av Andra Avenyn och nu spelades det jul i såpan. Snacka om att man längtar till julen nu. När man såg julgranen, julgardinerna, musiken & baket, julgranen. Julen är nog det mysigare på hela året. Något speciellt helt enkelt. Visst kan det vara jävligt stressigt med julhandlandet, baket, maten och köpa julklappar. Jag ska nog börja köpa julklappar snart faktiskt det är ju en månad kvar :O tiden går fort! hela december går fort.

Hur brukar ni fira eran jul? :)
Berätta gärna :)


En gamml bild, men ändo så mysig :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?