Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091115 - UpPdaTe

19:36
Hej på er alla glada!
Sitter och lysnar på Absolute 90ìs på spotify. Så himla bra låtar alltså. Har så många minnen av några låtar.
Just nu sitter jag och lysnar på Gyllene tider - När vi två blir en. Jag har hört den tusen tals gånger och jag har inte tröttnat på den en enda gång. Det går lixom bara inte. Och jag vet att många gillar Gyllene Tider. Gyllene tider har gjort så många bra låtar. Håller ni med mig? det är något speciellt med låtarna från 80 talet och 90 talet.
Vet inte varför.


Nathalie

Vi gick till Hugo:)

2009-11-15 | 22:11:00 | http://nathaliegustafsson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?