Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091108 - UpPDaTe

23:08
Hej igen.
Har precis satt och lyssnat igen på Kelly Clarksson - Already gone. Jag älskar verkligen den låten. Första gången jag lyssnade på den i fredags så fick jag gåshud. Den är verkligen jätte bra och låten verkar sorlig. Iallafall om man läser en del av låten här:

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
It started with the perfect kiss then
We could feel the poison set in
"Perfect" couldn't keep this love alive
You know that I love you so
I love you enough to let you go


Iofs så är jag ganska kass på engelska, så om nån är jävligt bra på översetta texten så skulle jag bli glad.
Hehe! annars sen jag skrev sist så har jag sätt "och så kom Polly" påminner lite om "Och den där Mary" är det inte samma man som spelar? aja whatever. Funderar snart på att tvätta bort mascarna och smörja in mig med ansiktkräm och sedan hoppa i sängs. I am little bit tierd.

Men nu tänkte jag lägga in lite bilder på kvällen:





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?