Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091105 - UpPdAtE

22:32
Hellu Hellu
Nu har jag tillfälle att skriva lite. Sitter just nu och små kollar lite på Europa Music Adwards. Detta år så är det ifrån Berlin. Kul! undra vilka som får priset. Men än så länge har ju Beyonce, Green Day & U2 iallafall vad jag vet. Ser ni på det? Kenza är ju där för att interjuva artisterna, fuskigt! ^^ Annars ikväll så har jag och mamma vart och sett MJ - This it is. Så himla bra han är.  Han har gjort så många fina låtar. Så himla bra repationer. Skulle lätt vilja se hans show i sommras om inte han var död. De verkade ha jobbat så hårt med hans show. Han verkade så himla snäll, eller vad tycker ni?

Här är några låtar som jag tycker så himla mycket om:
Planet earth
Beat it
Thriller
Bad
Man in the mirror
Black or white

ja det är några av hans otroliga bra låtar, finns så många eller hur?

Aja nog om kungen nu inna jag träffade min mamma så var jag med Matilda. Vi gick omkring på stan och kollade lite. Och jag köpte två presenter till min älskade syrra. I hope she will be happy for her gitfs (ursäkta min engelska) Sen så fikade vi på Fräcka fröken. Så himla mys! Var jätte kul att få träffa henne igen och imorgon ses vi igen. Hemma hos Emma :) och såklart ska det bli kul att träffa Emma med eftersom jag inte har träffat henne sedan augustifesten - Rix Fm!




Har ni haft en bra torsdag? :)
Vi hörs imorgon, be care of your self!


Veronica Berggren

sv: jaag e sjuk :(

2009-11-05 | 23:05:08 | http://veronicaberggren.blogg.se/
Nathalie

Ja visst är de:)

2009-11-05 | 23:39:58 | http://nathaliegustafsson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?