Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091105 - Ännu en uppdate.

23:38
Hej igen!

Hehe jag är visst här igen. Måste få skriva av mig lite igen. Innan jag går och lägger mig. Sitter just nu och lyssnar på Takida -  The things we one, jätte fin verkligen. Jag gillar Takidas låtar faktiskt. Skulle vilja se på dom live nån gång i framtiden. Har fått för mig att de ska spela i Linköping. Rätta mig om jag har har fel. Hehe!

Nu sitter jag och lyssnar på Jordin hon är också en riktigt bra sångerska. Tänk vad bra det går för henne. Eftersom hon vann American Idol, var det förra året eller året innan? måste kolla upp det. Här kommer det ett litet klipp på henne när hon klev in i idol adution. Då var hon 16 år visst.

Vad tycker ni om Jordin? visst är hon bra?
och här är självaste finalen, jag tror faktiskt inte Jordin hade en aning om att
hon skulle vinna hela tävlingen och sedan bli en super stjärna! I like i like!

Jaapp, på tal om super stjärna nu är Angnes känd i U.S.A också. Så enligt expressen
eller om det var Aftonbladet så ska hon på tunering i U.S.A. Det visste man inte när man såg henne
i idol att hon skulle bli känd där med låten Realse me, kul för henne. Hon fick ju ett pris ifrån EMA - Europa Music Adwards.

ur svenska idol från 2005, kommer ni ihåg?

Här vinner våra Anges!
Vad tiden går. Vem av vinnarna tycker ni bäst om?
Andreas, Agnes, Markus, Marie eller förra årets vinnare Kevin? Föresten så ska ju Darin vara med I melodifestivalen! haha!
och vem ska bli årets idol? ska bli så spännande. Hoppas Towe vinner! 


Kalle, Mariette, Towe, Erik, Reza, Eddy & gullungen Rabih!

Nåja nu har jag kanske skrivit lite för mycket. Nu blir det att tvätta bort makeupen och sedan borsta tänderna o sedan hoppa i sängs.
En dag imorgon också! Sov gott!


JONNA

jordin är duktig! : )

2009-11-06 | 01:52:04 | http://joonnaak.blogg.se/
josephine

sv: okej men är du inte intressead av nå speciellt ? :P jag ska ta över ett hunddagis i sommar och ska driva det några år, sen ska jag utbilda mig till hundpsykolog :)

2009-11-06 | 07:38:57 | http://stjupid.blogg.se/
MADDE

Sv: jag tror tyvärr att rabih åker :S :) och jag håller alla tummarna för calle att han ska vinna :D

vem tror du åker? :)



kram

2009-11-06 | 07:56:10 | http://mjaaaow.blogg.se/
Simone

SV: Tack så mycket Malin :D

2009-11-06 | 10:07:59 | http://fattybom.blogg.se/
Nathalie

Jag tyckte faktiskt att Tokio Hotel var bra:) vem tyckte du själv?

2009-11-06 | 11:22:35 | http://nathaliegustafsson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?